Tuesday, January 31, 2012

.:baLik skUDai Daaa~~~:.

aSSaLamualaikum w.b.t.............
sekarang nih aku da de kt utm skudai da pn....
terPakSe balik awal sebab banyak hal nk kene uat....
hadehhhh~~~
.
.
skejap je rase cuti kt umah..
huhuhu....
then now n da balik utm pn....
minggu depan da nk g sabah....
aku xjog skali pn lagi nih..
wiso gk kalau pancit....
huhuhu.....
.
.
n pn barang2 xbeli pape pn lagi...
duit blanje???
nth la....
ssh btol....
dk2 n ajak keje part tyme....
klu aku free nt aku join je la...
hehehehe..
bolh gk tambah duit poket....
.
.
azam da letak da list barang2 kt group....
banyk kot....
hahahaha...
bile aku nk g bershopping nih....
hurm,.........................
nt2 la pk k....
.
.
k la...
nt aku sambung agy k....
bye....


No comments:

Post a Comment

.:poTpET-POtpEt:.