Monday, February 4, 2013

.:yonG beLaR 2nD tRip:.


Assalamualaikum w.b.t.....

da lame kn aku da x menaip....
hampir setahun...
knape ey??
nth,aku pn tataw...
mungkin sebabnye aku tade line tenet kot...
jd cm ssh la aku nk mengupdate pe yg patut...
hahahahaha....

Januari tahun n,aku de join program tuk bersihkn gunung...
under UTP...nek Yong Belar slame 5hari...
b4 dis aku da nek pn gunung tu,but dis time just for fun...

actually, aku mang ta prnh join program under 'U' lain..
so,kt cn aku kenal kwn2 bawu...
dn yg paling penting,aku dpt satu pengalaman yg bawu...
yg aku rase aku takkan dapat kt tempat lain agy uat mse n...

Korang percaye x adanya makhluk lain wujud dalam dunia n??
aku percaye...dan kite wajib percaye...kn??
so,mse ktorang duk menjlnkn operasi membersihkan kwsn tu...
secara tak sengaja ktorang da mengganggu kwsn penempatan makhluk lain..
dn,membuat 'mereka' marah....
jd 'mereka' telah merasuk dn mengacau beberapa org diantara kami..
yg menjadi lebih menakutkan...
ada diantara kami yg bolh nmpk mereka dn tau ape yg mereka rancangkan..
dn die bolh menceritakan secara detail ape yg berlaku di depan mate die...
jd,die kerap dirasuk dn histeria...
aku sebagai yg paling senior dikalangan perempuan dikehendaki menjaga die...
walaupn aku juga takot,tp aku kene kuatkan diri..
seyes aku ckp,n la pengalamn yg aku paling taley lupe...

actually,da detail bout dis 'things' i can't story in here...
but, dis experience i'll treasure it...
seriously~~
i just want to say thank you to UTP Kembara coz invite me to join dis program..
really njoy with u guys....
^___^

No comments:

Post a Comment

.:poTpET-POtpEt:.