Tuesday, April 23, 2013

.:sedikit kesedaran:.

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia....

hidup n kn macam roda...sekejap kite kt atas..tetibe je kite da kt bawah...
kadang2 kite pn tak sedo bile jadik cmtu kn??


sb tu kite kene mensyukuri nikmat dan kurniaan yg telah ALLAH berikan kepada kite...
aku bersyukur kerana telah diberikan kehidupan pada hari ini....
bersyukur kerana dipertemukn dengan orang yg boleh membimbing aku...
bg nasihat dn mendengar masalah aku....
neutral dn tidak menggunakan emosi dalam menangani aku....


syukur...alhamdulillah....
terima kasih...


banyak perkare2 yg positif yg aku SEDUT dr beliau....
sungguh aku kagum dengan ketabahannya....
walaupun byk masalah dn rintangan yg beliau hadapi,tp beliau tidak prnh mengalah....
biarlah ape yg orng buat dekat die,die still redha jek...
sb die sllu ckp...allah akn membantu orang2 yg teraniaya....
aku mang stuju sangat....
tp bile duk ngn die,bawu aku sedar betapa kerdilnya diri ini....
byk yg aku tak tau,dn byk yg aku da abaikan...
masya allah...

aku perlu berubah....
insya allah....inilah masanya....

No comments:

Post a Comment

.:poTpET-POtpEt:.