Friday, March 9, 2012

.:setiap masalah de penyelesaiannye:.

BismiLLah Hirrahman Nirrahim....
assalamualaikum para sahabat sekalian....
.
.
.
.
hari ni cadangannya nk kuar menghabiskan kupon 1malaysia aku yg rm5o tuh...
tu je bahagian aku yg tinggal sebab yg lain tu aku da abihkn tuk adik aku yg tersayang...
sebab die nk amik SPM tahun ni...
so,aku belikan die buku2 pelajaran...
hehehehehehe....
.
.
.
so,petang td kitorang pn kluar la ber3....
konon2 sblom g jusco tebRau tu,nk la pekene mee bandung dulu...
alih2,kete rosak lk tengah2 jalan...
hadEhhh~~~
betol2 tengah kete yg "ramai"...
aku ape lagi,gelak sakan la....
diorang da pelik da...
aku siap ley amik gambo lagi....
maaf ye kawan2,bkn xrisau....
tp aku just nk anggap perjalanan tu menyeronokkan even de masalah pn...
kn kite ley hadapi sesame...
ahha~~
bile tyme kete da x"ramai",kitorang tolak kete g tepi cket....
pastu try stt banyak kali,still gk taley....
owner kete da ssh hati daaa....
kebetulan lk dekat ctu de satu kedai servis kete....
kitorang pn tolak la g ctu....
baiki punye baiki......
kene la rm60....
da la manyak nyamuk,abih berbintat-bintat badan kitorang.....
konon2 macam da elok la kn.....
so,kitorang pn gerak la menuju jalan ke kedai mee bandung tu la....
aisehhh~~~tetibe kete uat hal balik.....
kali n bkn mati,tp taley bawak laju2....
so,kene gerak dalam 20-30km/jam.....
kete blkg da hoOttt~~~
die tataw yg kitorang lg HoooOTtttt~~~
hahahhahhaahah~~~
.
.
.
tp last2 Sampai gk kt jusco tebrau....
dapat jugak la habiskan Voucher buku tuh....
aku beli buku resepi....
sb yg lain macam xmnarik perhatian aku pn....
macam2 ade dalam buku n taW!!
nga jejalan kt novel nih....
ade la mamat n nga pegang satu novel bertajuk...
"saya suka awak,awak suka saya x??"
die siap bace tajuk tu sambil pandang kt aku....
hehehehehe...
sweet je kn???
aku pn cakap "suke2"...
hahahahaha....
sweet memori....
.
.
.
then,lepas tu kitorang balik skudai dengan dihantar oleh abg kawan aku tu....
terpakse...
sebab kete die da xbolh nk berfungsi dengan baik...
hehehehehe....
tape la...
xkesah pn....
yg penting sume njoy...
walaupn penat....






No comments:

Post a Comment

.:poTpET-POtpEt:.