Thursday, March 15, 2012

.:Selamat Pengantin Bawu aiN & aWe:.

Bismillah Hirrahman Nirrahim...
Assalamualaikum semua...
hari ni aku rase bersyukur sangat sebab sepasang lagi kawanku selamat diijab kabulkan pada tengah hari td....
tahniah kepada pasangan Arizuan Dan Tengku Nor'ain kerana telah selamat menjadi pasangan suami isteri...
cantik kn diorang.....
harap aku akn dapat tgok byk lg gmbar diorang di FB...
hehehehehe.....
.
.
dan hari ni juga birthday kawan ku Roslailawati dan Wanee zakaria...
semoge panjang umur dan dimurahkan rezeki yang halal...
.
.
seronoknye bile ramai kawan da kawen...
sape ckp kawan lame2 xbolh bersatu???
diorang n kapel setat dr form4 lagi...
sekelas ngn aku....
kekal je sampai skrg...
aku n jek...
ngtkn kwn lame2 bolh kekal cm diorang...
tp silap percaturan la....
huhuhuhu....
.
.
tape la,perkare yang lame usah dikenang...
kn???
hope diorang akan bahagia hingga ke akhirnya...
sungguh aku sangat bersyukur....
dan sedikit jeles...
hehehehe....
tahniah!!!
^___________^

No comments:

Post a Comment

.:poTpET-POtpEt:.