Monday, March 5, 2012

.:akU menGarut:.

AssalamuaLaikum....
aku selalu bercerite tentang mende2 yg xpenting kn????
yela,perkare yang xmendatang faedah...
ape yg berlaku dalam hidup aku,diri aku.....
tp tape la....
kn blog aku....
aku pn da terbiase mengarang mengarut-ngarut....
ahha~~
salah x kalau kite tetibe tringat kenangn kite???
or ingat seseorang yg prnh kite sayang.....
tp da tinggalkan kite.....
xsalah kn???
petang td sampai malam aku asyik tringat kt die jek.....
nth knape la....mgkn perasaan tu kuat lagi kot....
tu yg asyik teringat je.....ahha~~~
nasEb la die ok jek.....
dN,aku nk ucapkan trime kasih sebab kitorang masih still bolh berkawan....
aku takkan lupakan die....
tp LIFE must go on kn???
aku de life aku,dn die de life die....
die pn da de awek....
so,aku tanak jadik penghalang...
biarlah die bahagia......
dn aku pasti,aku akan temui kebahagiaan aku suatu hari nt...
insya allah...
maLam td kul doblas masOk 5hB....
so,hari nih bithday APAN...
satu2nye mbr skelas aku mse dip yg masok Eng sesame.....
"SElamaT HaRi Lahir APAN"....
aku tade kek yg real,son je la yg mampu....
ahha~~
jangan Sedih2 aGy k.....
xbermakne die pegi dari idup ko,tade sape nk kt ko lagi.....
macam aku gk,hidup perlu diteruskan.....
jangan hidup dalam kenangn....
tp jadikan kenangn tu sebagai panduan tuk kite beringat n jadi lebih baek....
kn2????
k La,sampai disini saje.....
aku da mengantok da nih....
mate pn da berat sb ade "TER" menangis td....
ahha~~~
nyte seluruh dunia.....
^___________^

No comments:

Post a Comment

.:poTpET-POtpEt:.